گن بعد از عمل

چه مدل گنی برای من مناسبه؟

گن های بعد از عمل در مدل های مختلفی تولید و با توجه به نوع جراحی و نواحی پوشش دهی به 7 دسته عمده تقسیم میشوند.

  • گن صورت ، غبغب و پیشانی
  • گن بازو و نیم تنه بالا
  • گن سوتین
  • گن سینه آقایان
  • گن شکم ، پهلو (بانوان و آقایان)
  • گن باسن
  • گن ران و ساق پا

گن های صورت ، غبغب و پیشانی

این گن ها اغلب برای لیفت پیشانی ، لیفت صورت ، لیفت و یا لیپوساکشن غبغب استفاده میشوند. افرادی که جراحی های ذکر شده را انجام میدهند ، برای کاهش تورم و ثابت نگه داشتن پوست از گن صورت و غبغب استفاده میکنند.

برای مشاهده انواع گن غبغب و صورت به لینک https://farmed-co.com/product-category/garment/chin-and-neck-bandage/ مراجعه فرمایید.

گن بازو و نیم تنه بالا

بعد از جراحی لیپوماتیک بازو ، برایکوپلاستی یا لیفت بازو بهتر است از گن بازو استفاده شود تا علاوه بر تسریع سرعت کاهش تورم ، پوست به بافت زیرین بچسبد و از حالت افتادگی بازو جلوگیری به عمل آید.

حال گاها با توجه به شرایط و حجم چربی انباشته شده در زیر بغل و ناحیه کمر (به اصطلاح سوتین لاین) فرد ، علاوه بر تخلیه چربی بازو ، نیاز به لیپوماتیک کنار سینه و پشت کمر نیز هست. در این مواقع بهترین پیشنهاد ، گن نیم تنه ست که علاوه بر پوشش بازو ، زیر بغل ، کنار سینه و ناحیه کمر فرد را به خوبی پوشش میدهد.

برای مشاهده انوع گن بازو و نیم تنه به لینک https://farmed-co.com/product-category/garment/female-over-bust-garment/ مراجعه فرمایید.

گن سوتین

انواع مختلفی از جراحی های زیبایی سینه وجود دارد که برای خوش فرم کردن ، کوچک یا بزرگ کردن و ترمیم شکل ظاهری سینه (خصوصا برای بانوانی که تحت جراحی ماستکتومی قرار گرفتند.) به کار میرود ، مانند لیفت سینه یا ماستوپکسی ، کاشت پروتز سینه ، ماموپلاستی و … بعد از انجام عمل هایی که ذکر شد ، فرد نیاز به استفاده از سوتینی دارد که علاوه بر داشتن خصایص طبی ، فشار استاندارد و احساس راحتی زیادی داشته باشد تا علاوه بر کمک به حفظ نتیجه عمل درد ناشی از جراحی را تا حدی کاهش دهد. قابل ذکر است سایز بندی سوتین بعد از عمل بسیار دقیق بوده و مصرف کننده باید در این مورد توجه لازم را داشته باشد.

برای مشاهده انوع سوتین طبی به لینک https://farmed-co.com/product-category/garment/post-operation-bra/ مراجعه فرمایید.

گن سینه آقایان

در بعضی از مردان به دلیل اختلال در ترشح هورمون ها شاهد بزرگ شدن یک یا هر دو سینه هستیم، این مساله تا حدی طبیعی ست اما گاها با رشد زیاد سینه ناهنجاری ظاهری در بدن ایجاد شده و فرد را ناچار به رفع این مشکل میکند. راهکار این موضوع یا به طور دقیق ژنیکوماستی لیپوساکشن یا تخلیه چربی موجود در سینه است. بعد از جراحی ژنیکوماستی نیاز به پوششی است که فشار لازم برای تخلیه مایع ادم ، کاهش ورم و چسبیدن پوست به بافت زیرین را فراهم آورد و این پوشش گن سینه آقایان است.

برای مشاهده انوع گن سینه آقایان به لینک https://farmed-co.com/product-category/garment/gynecomastia/ مراجعه فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *