گن بعد از عمل

چه مدل گنی برای من مناسبه؟ (بخش دوم)

گن بعد از جراحی آرافیکس

گن شکم و پهلو (بانوان و آقایان)

گروه پنجم از جراحی های زیبایی به نسبت سایر گروه ها از طرفداران بیشتری برخوردار است. چرا که با تغییر رویه زندگی و کم تحرکی، افراد به مشکل انباشته شدن چربی در نواحی شکم و پهلو دچار میشوند.
در این زمان عمل های لیپوساکشن ، لیپوماتیک ، لیپولیز ، ابدومینوپلاستی و … برای کاهش حجم چربی به کمک افراد مایل به لاغری می آیند.
پوشیدن گن، بعد از جراحی لاغری شکم و پهلو بسیار حائز اهمیت است، چرا که با ایجاد فشار استاندارد، باعث خروج مایعات از زیر پوست ، کاهش تورم ناشی از عمل ، کاهش درد و فرم دهی بدن میشود.
برای مشاهده انواع گن شکم و پهلو مخصوص بانوان به لینک https://farmed-co.com/product-category/garment/female-below-bust-garment/ 
و گن شکم و پهلو مخصوص آقایان به لینک https://farmed-co.com/product-category/garment/vest-male-garment/ مراجعه فرمایید.

گن باسن

یکی دیگر از جراحی های که این روزها مورد توجه قرار گرفته، لیفت باسن ، تزریق چربی به باسن یا ترسنفر و کاشت پروتز باسن است، که به منظور رفع افتادگی باسن مخصوصا در افرادی که کاهش وزن شدیدی داشته اند و همینطور حجیم کردن باسن انجام میشود.
بعد از جراحی های زیبایی باسن نیاز به پوشیدن گنی هست که علاوه بر ویژگی های عمومی یک گن طبی، دارای دوختی باشد که بتواند نتیجه عمل را ماندگار کند.

برای مشاهده انواع گن باسن به لینک https://farmed-co.com/product-category/garment/female-buttock-fat-transfer-garment/ مراجعه فرمایید.

گن ران و ساق پا

آخرین دسته از جراحی ها مربوط کاهش سایز و لاغری ران ها، اطراف زانو و ساق پا است. در این جراحی به روش لیپوماتیک چربی های اضافه ناحیه ران یا ساق پا تخلیه میشود.
بعد از عمل پوشیدن گن مناسب جهت جلوگیری از تورم پا و چسبیدن پوست به بافت زیرین بسیار مهم است.

برای مشاهده انواع گن باسن به لینک https://farmed-co.com/product-category/garment/female-below-bust-garment/ مراجعه فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *