گن بعد از عمل, گن لیپوماتیک, مطالب آموزشی

چرا گن بعد از عمل لیپوماتیک بپوشم؟!

گن بعد از عمل لیپوماتیک

یکی از اصلی ترین سوالاتی که خریداران محترم از تیم فروش ما میپرسند، چرا گن بعد از عمل لیپوماتیک بپوشیم ، لزوم پوشیدن گن بعد از لیپولیز ، لیپوماتیک و دیگر جراحی های لاغری است.

در ابتدا باید متذکر شد که نظر پزشک جراح در مورد گن ، مدل و مدت زمان استفاده از آن در مورد افراد و شرایط آن ها بسیار اهمیت دارد و این مقاله صرفا به عنوان یک اطلاع رسانی عمومی درج شده است.

مطالبی که در این مقاله یاد میگیریم:

 

چرا بعد از عمل لیپوماتیک استفاده از گن ضروری است؟

عمل جراحی لیپوماتیک یکی از روش های جراحی زیبایی محسوب می شود‌.در این عمل از طریق ایجاد سوراخ هایی روی پوست و با استفاده از سوزنی به اسم کانولا چربی های اضافی قسمت های مختلف بدن تخلیه می شود.

استفاده از گن های مخصوص بعد از انجام لیپوماتیک یکی از موارد مراقبتی مهم و موثر است که تاثیر زیادی در نتیجه عمل دارد.

گن های مخصوص لیپوماتیک از جنس الاستیک و کاملا خنک است و قابل شستشو می باشد.برای هر ناحیه از  بدن گن مخصوصی وجود دارد.

دلایل اهمیت استفاده از گن بعد از لیپوماتیک

بهبود و کنترل تورم

بعد از انجام لیپوماتیک به دلیل جمع شدن مایعات در ناحیه ای که عمل شده، شاهد تورم خواهیم بود از مهم ترین علل پوشیدن گن بعد از لیپوماتیک ، میتوان به کنترل و کاهش میزان تورم با کاهش مایع ادم که بعد از جراحی لیپوماتیک یا لیپولیز در بافت ایجاد میشود  اشاره کرد. گن با خاصیت فشرده سازی، باعث جذب مایع ادم شده و بدون استفاده از گن طبی این روند طولانی تر خواهد برد. به همین دلیل استفاده از گن سبب می شود به آن ناحیه فشار وارد شود و تورم کاهش پیدا کند

بهتر فرم گرفتن بدن (کانتور بدن)

گن های مخصوص لیپوماتیک از جنس الاستیک است و معمولا بدون درز می باشد و به خوبی به بدن شکل می دهد، گن بعد از جراحی در ” بهبود کانتور ” نقش بسیار موثری دارد. گن کمک میکند تا بافت ها به لایه های زیرین خود بچسبند و از این رو از ایجاد چروک و نا همواری در سطح پوست جلوگیری به عمل می آورد و ظاهری زیبا و طبیعی به بدن فرد میبخشد.

بهبود زخم و کبودی

شاید در نگاه اول گن صرفا یک پوشش طبی برای فرم دهی بدن فرد به نظر برسد، اما جالب است بدانید، گن در بهبود زخم ناشی از ابدومینوپلاستی یا جراحی های لاغری دیگر بسیار تاثیر گذار است. از این جهت که گن های بعد از عمل با فشار استانداری که به بدن وارد میکنند باعث بهبود خونرسانی و افزایش جریان خون به نواحی آسیب دیده شده و زخم در مدت زمان کوتاه تر و با ریسک عوارض کمتری بهبود می یابد.

همچنین در حین انجام لیپوماتیک رگهای خونی دچار آسیب می شود و در ناحیه پوست کبودی ایجاد می کند، استفاده از گن سبب می شود خون به زیر پوست نفوذ نکند و کبودی را کاهش دهد.

کاهش احتمال عفونت

بعد از انجام لیپوماتیک به خاطر تجمع مایعات زیر پوست احتمال عفونت وجود دارد بنابراین پوشیدن گن باعث ایجاد فشار روی ناحیه لیپوماتیک شده می شود و باعث کاهش خطر ایجاد عفونت در زخم های ناشی از جراحی هایی مثل آبدومینوپلاستی ، برایکوپلاستی و … است. از این جهت که گن از تماس آلاینده ها با پوست و زخم ها تا حد زیادی جلوگیری میکند و همچنین همانطور که در مقاله هر گنی، گن بعد از جراحی نیست!!! ذکر شد، گن های استاندارد با خواص آنتی باکتریال ، ضد حساسیت و ضد تعریق بودن بدن را از ایجاد هرگونه آلودگی در امان نگه میدارد.

کاهش زمان نقاهت

پوشیدن گن تاثیر زیادی در کاهش مدت زمان نقاهت دارد و فرد سریع تر می تواند به زندگی عادی و روزمره خود برگردد

جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست

در برخی از نقاط بدن مانند شکم که حجم چربی بیشتری تخلیه می شود و یا افرادی که سن بالاتری دارند امکان این وجود دارد که پوست کمی شل و افتاده شود بنابراین پوشیدن گن باعث سفت شدن و جمع شدن پوست می شود و از ایجاد چروک و افتادگی جلوگیری می کند.

خرید گن بعد از عمل

استفاده از گن چه مدت باید ادامه یابد؟

مدت زمان استفاده از به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند سن فرد متقاضی برای لیپوماتیک و همچنین ناحیه ای که لیپوماتیک انجام می شود طبق نظر پزشک متغییر است.اما به طور کلی باید گفت بین ۴ تا ۶ماه نیاز است که گن استفاده شود‌. و روزانه باید ۱۲ساعت گن پوشیده شود.

راهنمای خرید گن بعد از عمل لیپوماتیک

هرگونه عمل زیبایی مانند لیپوماتیک نیازمند رعایت مراقبت هایی است که اگر به آن ها توجه نشود نه تنها نتیجه مورد نظر به دست نمی آید بلکه دوران نقاهت طولانی تر شده و حتی عوارض جانبی شدیدتری را به همراه دارد.بنابراین با رعایت نکاتی که بیان شد میتوانید شاهد نتیجه مطلوبی باشید.

در نهایت گنی که تائیدیه های لازم بهداشت جهانی را داشته باشد و از نظر طراحی و سایز استاندارد و مناسب بدن فرد مصرف کننده باشد ، در کاهش درد ، کاهش تورم و خروج مایعات ناشی از عمل ، تسریع در بهبود زخم و کاهش ریسک ایجاد عفونت بسیار موثر است اما با پوشیدن گن های غیر استاندارد یا گن هایی که فشار بیش از حدی به بدن وارد میکنند نه تنها فرد از این مزایا برخوردار نخواهد شد ، بلکه گن های غیر استاندارد میتوانند برای فرد زیان بار بود و نتیجه جراحی را از بین ببرند.

لطفا برای مشاهده گن های بعد از جراحی ، اطلاع از قیمت ها و تخفیفات به لینک زیر مراجعه بفرمایید.

https://farmed-co.com/product-category/lipomatic-slimming-garment/

 

 

 

مطالب مرتبط

2 نظر در “چرا گن بعد از عمل لیپوماتیک بپوشم؟!

    1. محسن افضلی گفت:

      ارادتمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *